Den 15. maj 2008 er jeg taler ved et marketing seminar og marketing networking dinner arrangement i Zürich, Schweiz. Seminarets tema er "marketing trends in the experience economy". Det er et eftermiddag/aften arrangement, hvor bl.a. også Fredrik Abildtrup fra TeleFaction skal give et oplæg.
Mit indlæg vil blive præmieren på et nyt marketing foredrag, som jeg - indtil videre - kalder "The Ferrari and The Motor. Is it time for marketing managers and their teams to get their hands dirty?". Det er en fortsættelse af nogle af de elementer jeg har brugt i årene 2003-2005, men nu vil jeg prøve at bygge en 45 minutter præsentation op over emnet.
Jeg har tænkt meget over det, men om jeg formår at eksekvere så tilhørerne både lærer noget nyt, får inspiration og konkrete input som marketing chefer kan bruge i deres dagligdag - se det er en anden sag :-) Uanset synes jeg stadig at det er slående, at der stadig er så få marketing folk, der forstår (eller rettere, prioriterer) at motoren skal være på plads, hvis kommunikationen skal fungere. Min mission med oplægget bliver at få marketingchefer til at tage marketing-motoren alvorlig.
Er du tilfældigvis i Zürich den 15. maj 2008, så kan du tilmelde dig her
No comments:
Post a Comment