4/13/08

INTERNATIONAL SENIOR MANAGEMENT PROGRAMME, MADRID I JUNI 2008


Fra den 2. til 5 .juni foregår The International Senior Management Programme in Direct, Interactive & Relationships Marketing i Madrid, Spanien. Jeg er blevet inviteret til at tale om emnet " Marketing through Social Networking Sites: How to leverage the rapidly expanding social networking sites to connect with social communities, open new markets, engage in ongoing communications with clients and prospects and get a head start on your competitors."

Blandt underviserne finder du også Matt Bailey, Joost van Nispen, Rafael Garcia del Poyo, Charles Prescott, Alastair Tempest, Stephane Mee, Paul Gilson, Daniel Rutenberg, Angel G. Maroto, Richard Min, Jacques Blain, Neil Feinstein og altså mig - Michael Leander Nielsen.

Jeg har aldrig tidligere givet et foredrag om dette emne, men glæder mig. For det er en interessant udfordring at opnå en virkningsfuld markedsføringskanal på sociale netværk/social networks. Og det hele er trods alt stadig så nyt, at der sikkert kan opfindes mange nye effektive metoder både på Business-to-consumer som på business-to-business området.

Du kan stadig nå at tilmelde dig denne interessante sommerskole for direct, interactive og relationship markedsførere.

Besøg sitet her:
http://www.icemd.com/comunicados/2007_08/summer_course/2008_01_30/ICEMD/landing_page/index.html

Skriv til mig, hvis du vil vide hvordan du kan opnå 20% rabat på din deltagelse.




1 comment:

Anonymous said...

din blog faktisk indeholder meget god information over dette spørgsmål, jeg ligefrem gavnet en masse fra denne blog, og det virkelig hjulpet mig udvide min viden.