Et nyt email marketing koncept, der virker skal man lede længe efter. Men i sen-sommeren/efteråret 2008 kommer der et. Ikke et der er sat i verden for at konkurrere med diverse email marketing systemer. Men et koncept, der løser mange af de regulære udfordringer virksomheder har i forbindelse med email markedsføring.
Alt peger på at de fleste virksomheder, der arbejder relativt aktivt med email markedsføring, stort set alle kæmper med;
- profilering af modtagere (f.ex. gradvist at opbygge viden om det enkelte individid i målgruppen, og fremfor alt at være istand til administrativt og teknisk at håndtere dette)
- rettidighed i kommunikationen (f.ex. at man ikke sender rejsetilbud til kunder, der er på rejse, lige har købt, har købt luksusudgaven)
- manglende fleksibilitet i udbuddet af kommunikation (f.ex. at man ikke tilbyder at modtageren selv kan vælge hvornår, hvorofte osv. man ønsker email kommunikation)
- manglende evne til at afvikle kampagner parallelt (f.ex. at håndtere det forhold at nogle respondenter er med fra starten, andre starter midt i, og en mindre del kommer først med sidst i forløbet)
Udover ovennævnte områder, har vi identificeret yderligere 5-6 elementer, som hovedparten af de virksomheder, der er aktive på permission marketing området idag, endnu ikke har helt på plads.
Nyt koncept løser disse problemer
Ja, nu skrev jeg "problemer", og ikke udfordringer. Og det er fordi jeg faktisk mener at det er et problem, at virksomheder ikke kan håndtere email kommunikation på en ordentlig måde. Er du i målgruppen her, kan du se frem til det nye koncept, som vi kan tilbyde fra sen-sommeren/tidlig efterår 2008.
Foreløbige tests viser iøvrigt overbevisende forbedring af resultater ved anvendelse af den metode som konceptet lægger op til.
Tilmeld dig Meemoo2 Marketingboss - så er du sikker på at få information om konceptet, når vi er klar til at offentliggøre det.
No comments:
Post a Comment