Michael Leander is an international marketing innovator, speaker and educator. This blog rants about marketing, marketing automation and life in general.
7/25/08
UHELDIGE ANNONCE PLACERINGER MED NEGATIV EFFEKT
Det er ikke kun på online medier, at annoncører kan komme uheldigt afsted med annonce placeringer. Også outdoor kan medføre nogle uheldige situationer.
Nedenfor nogle eksempler på annonce placeringer, der mildest talt er kommet i dårligt, forkert og komplementerende selskab. I sidstnævnte eksempel er selskabet dog lidet flatterende.
Har du selv eksempler på uheldige placeringer, hører jeg meget gerne om det.
Kaffe banner annonce ved siden af artikel, der forklarer at kaffe kan forårsage det første hjerteanfald for nogle mennesker. Dekord?
Artikel om hjerneskadet person ved siden af en annonce med teksten "Hey Genius - havd er dit IQ? Ooops.
Ja kønt er det ikke. Mon gutten der satte disse posters op gjorde dette med vilje? Jeg tror det.
Den er ikke god for Rothmanns. Eller er den?
Ikke helt klar - men alligevel uheldig nok
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment