Jeg mødtes med Fredrik Abildtrup, Adm. direktør i TeleFaction - det succesrige danske selskab, der har udviklet en unik metode til måling af kundeoplevelsen. TeleFaction's Return on Behavior koncept anvendes bl.a, af Danske Bank, OK, Topdanmark og en lang række andre virksomheder i Danmark og udlandet. TeleFaction leverer idag deres løsninger i 8 lande i Europa.
Her er den video vi optog (beklager solbrillerne, men jeg havde en møj-irriterende øjeninfektion den dag). Jeg har iøvrigt også lavet en version, der har undertekster og små sjove og finurlige hints undervejs, men den skal jeg lige finde ud af at få oploaded. (ja, video er ikke nemt for en knold som mig, der ikke har forstand og altid har dårlig tid til at få disse ting gjort).
I videon taler Fredrik Abildtrup om kundeoplevelsen, hvordan du måler den - og besvarer spørgsmålene "hvad er Return on Behavior?" og "hvordan kan du komme i kontakt med TeleFaction?". Det kan du i øvrigt på www.telefaction.com eller www.telefaction.dk
Det hører med til historien at jeg kender TeleFaction temmelig indgående. Og jeg kan garantere, at hvis du har en væsentlig indbound aktivitet på f.ex. kundeservice e.l. så er selskabets koncept ufatteligt virkningsfuldt. Der findes masser af case studies, der bekræfter effektiviteten i TeleFactions koncept. Personligt synes jeg at casen med OK er særlig interessant. Men det kan Fredrik eventuelt fortælle dig mere om. De finder iøvrigt også Fredrik og hans team på Twitter: twitter.com/telefaction
No comments:
Post a Comment