7/3/09

SAS har opfundet helt ny metode for email markedsføring


Vel hjemkommet efter et møde i Vedbæk ville jeg hurtigt checke min private email. Og straks faldt mine øjne på én af slagsen fra SAS Eurobonus.

Sjovt nok har jeg netop talt om visning af billeder i emails, og hvordan forskellige email klienter reagerer forskelligt. Selv synes jeg at den nedenstående variant er ret unik - jeg har ihvertfald aldrig set noget lignende før.

Læg mærke til koderne "TI, Top Grey, Ti, Right Grey osv. " i den grå boks.

Men også underskriften, hvor der står "Signature" har jeg heller aldrig set før.

Jeg aner ikke hvordan det er sket og hvorfor. Men tør godt gætte på, at man ikke har ulejliget sig med at teste hvordan denne email ville se ud i Gmail.

Det er også interessant at der i den grå boks står Elektronisk information: Ikke tilmeldt. Det kræver vist lidt afkodning at fange hvorfor der står det.

Nedenfor ser du emailen efter at jeg i Gmail har valgt "vis billeder nedenfor".

















Du kan forøvrigt lære mere om email markedsføring og hvordan du kan undgå sådanne situationer som her ved at deltage på;


---> Huset Markedsførings kurser om email markedsføring

----> Deltage på den akkrediterede uddannelse EADIM

No comments: