5/26/09

E-marketing konference i Warszawa med netværksmøde om aftenen. Vil du med?

Den 17. juni taler jeg ved en konference, der hedder "Konferencja e-marketing, web 2.0 & more" i Polen. Det foregår på Marriott Hotel i Warszawa. Mere om det her.

I den forbindelse har min lidelsesfælle Dr. Olivier Riviere foreslået at vi sætter et marketing netværksmøde op om aftenen den 17. juni. Hyggelig idé - ikke mindst fordi jeg igennem min CMO gruppe har omkring 100 medlemmer i Polen. Og dem vil jeg mægtig gerne møde.

Så er du tilfældigvis i Warszawa den 17. juni, så tag kontakt. Det kommer ikke til at koste andet end det du spiser og drikker - til gengæld vil Olivier levere et spændende foredrag om synergien mellem marketing og PR. Og det er han rigtig god til at fortælle om med mange gode pointer doseret med en række guldkorn.

PS: Bortset fra mit oplæg vil konferencen blive afholdt på det udmærkede polske sprog - så konferencen er desværre nok forbeholdt polsk kyndige deltagere.

No comments: