6/11/09

Ny bog om email markedsføring udkommer den 25. august 2009

Nu er jeg så langt, at jeg godt tør sætte en dato for udgivelsen af e-bogen, der indtil videre har den mundrappe titel "Skab langvarige relationer, øget omsætning og øget præference med Email markedsføring, nyhedsbreve og elektroniske kampagner".

Og det bliver den 25. august 2009 for den danske version.

I øjeblikket arbejder jeg på at færdiggøre en egentlig lanceringsplan. Men ét er sikkert; indholdet bliver spændende. For jeg har allieret mig med en række dygtige email markedsførere fra såvel bruger-siden som rådgiver/bureausiden. Og det materiale jeg har fået indsigt i er fremragende. For en gang skyld bliver der mulighed for at løfte sløret for reelle tal bag en række email marketing kampagner. Både de successrige og fiaskoerne. Det tror jeg at alle kan lære en hel del af. Jeg glæder mig faktisk en hel del til at løfte sløret for nogle kampagneresultater, som er temmelig overraskende. Vel at mærke, hvis man har et meget konventionelt syn på hvad der virker i email markedsføring.

Samtidig vil de nyeste teknikker omkring integration til social media, taktik for transaktions-triggered emails, email der modtages på mobiltelefoner og nye teknikker til effektiv profilering blive behandlet grundigt i bogen. Men også hele cross-border området samt lovgivningen på en række af Danmarks vigtigste eksportmarkeder vil blive berørt.

Prissætningen på bogen bliver også meget rimelig. Kun 699 kroner i en e-bogsudgave. Jeg forventer ikke at der vil blive trykt en egentlig fysisk bog på dansk - dertil er vores sprogområde helt enkelt for lille.

Den engelske version vil udkomme ca. 1,5 måned efter den danske version. Og den tyske inden julen 2009.

No comments: