10/3/09

Email markedsføring og nyhedsbreve i København pænt evalueret

Kurset email markedsføring og nyhedsbreve, der afholdes af Huset Markedsføring er evalueret. På heldagskurset underviste Michael Leander.

Deltagerne bliver bl.a. spurgt om deres samlede vurdering af kurset. På kurset i København den 29. september vurderede deltagerne kursets samlede værdi til 4,5 på en skala til 5,0. En forbedring i forhold til det første, der blev afholdt i maj måned 2009.

Men 4,5 er ikke 5,0
Jeg må lægge mig i selen for at hente det sidste. Det ser ud til at der er nogle forbedringspunkter ift. disponering af indholdet, vægtningen mellem indholdskonceptet, akkvisition og design af email markedsføringskampagner. Så det må jeg igang med at forbedre.

Dette kursus afholdes iøvrigt i Aalborg den 8. oktober og igen i København og Aarhus i februar/marts 2010.

Vil du videre med email markedsføring og e-dialog, kan jeg anbefale kurset Effektiv integreret e-dialog, der afholdes i København den 21. oktober med Michael Leander som underviser. Kurset henvender sig til personer, der har mere end 2 års erfaring med email markedsføring. Og medlemmer af Huset Markedsføring kan deltage til en rigtig god pris. Der er stadig plads til din deltagelse, skulle du have mulighed for det.

Jeg plejer at publicere hele kursus evalueringen, men må beklageligvis meddele at jeg p.t. ikke har de 90 minutter det kræver at gøre det. Så den må man have til gode til næste gang.

No comments: