7/20/09

Michael Leander møder Thomas Ladefoged - video interview

Det tog mig lang tid at holde op med at kalde det DMF (Dansk Markedsføring(s) Forening) - og da jeg endelig havde lært at det nye navn var Dansk Marketing Forum - ja så skulle jeg til at lære at det altså nu hedder Huset Markedsføring.

Uanset det aktuelle navn, så har de seneste år været en turbulent tid for Danmarks største forening for markedsførere. Min egen opfattelse var indtil for få måneder siden, at foreningen var halv-støvet og kørte i den samme rille som den havde gjort i mange Herrens år.

Ny direktør tiltrådte i maj.
Han hedder Thomas Ladefoged og har en fortid i og udenfor reklame/marketing branchen. Jeg mødte Thomas Ladefoged til et hurtigt, improviseret 6 minutter langt interview, hvor Thomas fortæller lidt om hvem han er, og hvordan hans syn er på Huset Markedsføring og den nærmeste fremtid.
Interviewet foregik på foreningens hyggelig terrasse på Frederiksberg.

Se interviewet her:

No comments: