9/18/09

Michael Leander workshop i Cairo, Ægypten: Internet Marketing i Mellemøsten

Jeg har tidligere skrevet om de internet markedsføring kurser jeg skal gennemføre sidst i oktober i Damascus, Syrien og Limassol, Limassol, Cypern.

I november er det så Kairo der står for tur. I denne fantastiske, pulserende Ægyptiske storby, er kursusprogrammet lige knap 2 dage. Det starter søndag den 22. november om morgenen og slutter mandag den 23. oktober ved 14 tiden - så kan jeg nemlig lige nå 17-flyet fra Cairo til London, hvor jeg næste dag skal gennemføre en masterclass "Utilising social media and networks to enhance marketing and a greater customer experience" arrangeret af Ark Group. (Det bliver iøvrigt 8-10 sindssyge dage, idet jeg skal gennemføre en email marketing workshop på EuroBest konferencen i Amsterdam i samme uge, er hjemme i weekendene, og tager derefter til Moskva mandag 30. november for at keynote en konference i moder Ruslands hovedstad)

Selvom mit rejseprogram er presset får jeg sandsynligvis en enkelt fridag i Cairo. Og det glæder jeg mig til. Forhåbentligt kan jeg nå et smut ud til Pyramiderne og måske det Ægyptiske Museum. Beklager kun, at min familie ikke kan være med, men det er desværre vilkårene.

Har du lyst til et par dages undervisning i internet markedsføring kombineret med nogle dages rekreation og oplevelse i Kairo, så læs programmet her.



No comments: