9/15/09

Michael Leander workshop i Limassol, Cypern: Internet markedsføring i et ø samfund

Jeg har tidligere skrevet om det kursus jeg skal levere i Damascus, Syrien. På samme rejse, skal jeg levere et tilsvarende kursus på Cypern. Det sker den 29-30. oktober 2009 i Limassol.

Udover Cypriotere, forventer arrangøren RJ Tulip at dette kursus vil have deltagelse fra Ægyptere, Grækere, expats (udstationerede) bosat i regionen og måske kursus deltagere fra central Europa, der gerne vil kombinere et par dages kursus med et par dages rekreation. Som du ved er Limassol en turistby, der har alt hvad turister kan begære. (danskere er velkomne :-)

Kurset bliver en anelse mere avanceret end det jeg afholder i Damascus i oktober og det jeg skal afholde i Cairo i november. Men det er et 2-dages internet marketing begynderkursus alligevel - blot tilpasset at Cypern, Grækenland og omkringliggende lande har en højere internetpenetration end f.ex. Syrien, men lavere end f.ex. de skandinaviske lande.

Prisen for dette 2-dages kursus bliver omkring € 300. Altså under DKK 3.000 for to dages undervisning. Sådan er prisniveauet på de kanter. Til gengæld er der plads til flere deltagere (tror at de satser på maksimalt 55 personer), hvilket er årsagen til at jeg hellere kaldet det en symbiose mellem et kursus, en workshop og et seminar.

Du kan læse mere om dette internet markedsføringskursus her


No comments: