1/31/09

SÅ HAR MAN SET DET MED

Vi ser film en gang imellem. Det gør du vel også?

Anyway, vi har TDC Internet TV, hvilket naturligvis giver en hulens masse kanaler at vælge imellem. Og dertil kommer muligheden for at leje TV direkte via fjernbetjeningen. (det fungerer iøvrigt upåklageligt selvom udbuddet ikke er særligt attraktivt).
Nå - men det giver typisk 6-8 film at vælge imellem ved 21-tiden en lørdag aften.

Når min familie skal beslutte hvilken film vi ønsker at se, kan jeg personligt godt lide at se hvordan de forskellige film er "rated". Det kan man så gøre på et site, der hedder IMDB (The Internet Movie Database). Et helt og aldeles udmærket website om film med mulighed for at "rate" film, se hvilke spillere, der er med i filmen, hvem der har instrueret ( det går min kone voldsomt meget op i - jeg kigger mere billeder af skuespillerne:-)

Idag ville jeg så registrere mig på IMDB for at kommentere på en kommentar. Som en del af registreringsprocessen skulle jeg bevise at jeg er et menneske og taste nedenstående kodeord:





















Så har man set det med.

No comments: